Friday 19 April 2019

TOK AYAH BANTU SAMBUNG KASIH SAYANG YANG TERPUTUS


Kadang kita telah jatuh cinta dia dan dia juga cinta kepada kita. Namun sampai satu masa kita menghadapi masalah dengan  dia, dia  sudah  tidak suka dekat kita sedangkan kita masih sayangkan dia. Jika jadi macam ni memang masalah.  Jangan bimbang Tok Ayah Pawang DiRaja ada dan boleh membantu.

Ada masanya pula kita timbul rasa sayang dekat dia. Sayangnya dia buat tak tahu dan tidak mempedulikan kita. Juga jangan susah hati  Tok Ayah Pawang DiRaja ada dan boleh membantu.

Sekiranya kita menghadapi masalah seumpama di atas sila hubungi Tok Ayah Pawang DiRaja untuk membantu. Tok Ayah Pawang DiRaja boleh membantu mengatasi masalah Cinta Kasih dan Sayang dengan pelbagai  kaedah.

Menurut Tok Ayah Pawang DiRaja yang beliau boleh mengatasi masalah itu dengan menggunakan gambar, minyak dan pelbagai kaedah lagi yang selama ini terbukti mujarapnya.

“Tok Ayah membantu mengatasi masalah Cinta, Kasih dan Sayang ini bukan saja orang Melayu malah meliputi bangsa-bangsa lain seperti India dan Cina yang tidak lepas juga menghadapi masalah ini. Alhamdulillah sehingga kini memberikan hasil yang baik, Allah kabulkan permintaan Tok Ayah.” Kata Tok Ayah.

JIKA ADA  MASALAH SEUMPAMA INI, JANGAN MALU! HUBUNGI TOK AYAH PAWANG DIRAJA UNTUK MEMBUAT TEMUJANJI DITALIAN  017- 535 5099 ATAU 011-1882 8707.

Tok Ayah Pawang DiRaja bukan pandai-pandai menggunakan gelaran ini. Gelaran PAWANG DIRAJA ini adalah anugerah baginda Sultan Perak, Sultan Idris Iskandar Al-Mutawakkil Alallahi Shah Ibni Almarhum Sultan Iskandar Shah Kaddasullah  kerana Tok Ayah pernah berkhidmat di Istana Sultan Perak.

Disamping itu Tok Ayah Pawang DiRaja juga boleh mengubati pelbagai penyakit kroonik seperti Barah (ketumbuhan), Jantung, Buah Pinggang, Darah Tinggi, Kencing Manis, Tulang Patah, Gout/Arthrits, Bausir, Penyakit Hati, Parkinson, Hempedu, Gila Babi, Leukaemia dan lain-lain.

Bagi mengubati penyakit ini lazimnya Tok Ayah Pawang DiRaja akan memindahkan penyakit itu kepada kambing.

Tok Ayah juga boleh merawat masalah Lemah  Tenaga Batin, Terkena Sihir atau Ilmu Hitam, Masalah Rumahtangga (isteri atau suami lari), Masalah Peribadi (Lambat Dapat Jodoh,  Mandi Bunga dan Barang Berharga Hilang), Gila keturunan atau buatan orang.

BAGI SESIAPA YANG INGIN MENDAPAT SENTUHAN TOK AYAH PAWANG DIRAJA BOLEH BERHUBUNG DITALIAN  017- 535 5099 ATAU 011-1882 8707 UNTUK MEMBUAT TEMUJANJI.


No comments:

Post a Comment