Monday 15 April 2019

KAEDAH SEPUH DALAM RAWATAN LEMAH TENAGA BATIN


DALAM sesuatu perkahwinan disamping nafkah zahir  sisuami juga perlu menyediakan nafkah batin. Jika nafkah zahir melimpah ruah tetapi tiada nafkah batin,  sesuatu perkahwinan itu pasti tidak akan bahagia dan boleh menimbulkan masalah dalam sesuatu perkahwinan.

Jadi apabila sisuami merasakan dirinya tidak lagi mampu menyempurnakan nafkah batin, dia perlu segera berubat.  Bagi Tok Ayah PAWANG DIRAJA setiap penyakin ada ubatnya kecuali ajal yang tiada penawarnya.

Tok Ayah PAWANG DIRAJA menggunakan kaedah rawatan  tradisional bagi merawat sakit LEMAH TENAGA BATIN. Tok Ayah perlukan dua biji tempurung jantan, kain pelikat sehelai, pisang emas sesikat dan mata cangkul baru.

“Kaedah ini dinamakan sepuh dan memang digunakan oleh orang tua-tua dulu. Ramai yang telah datang mendapat rawatan dan sembuh dengan izin Allah. Jadi bagi para suami yang menghadapi masalah LEMAH TENAGA BATIN jangan buang masa segera berubat”  bicara  Tok Ayah.

BAGI YANG INGIN MENDAPATKAN RAWATAN LEMAH TENAGA BATIN BOLEH MENGHUBUNGI TOK AYAH UNTUK TEMUJANJI DI TALIAN 017-535 5099 / 011-1882 8707.

Menurut Tok Ayah, disamping mengubati penyakit LEMAH TENAGA BATIN, Tok Ayah juga boleh membuat rawatan  berkiatan dengan masalah rumahtangga  seperti ditinggalkan suami atau isteri, Masalah peribadi  seperti lambat mendapat jodoh barang hilang dan sebagainya, Masalah perniagaan seperti pelaris.

“ Tok ayah juga mampu merawat terkena ilmu hitam atau sihir, gila baik keturunan mahu pun buatan orang. Sehingga kini ramai yang terdiri dari pelbagai bangsa sudah mendapat sentuhan Tok Ayah Pawang DiRaja, Alhamdulillah dengan izin Allah Berjaya disembuhkan.” cerita Tok Ayah.

Bagi membuat rawatan bagi penyakin kronik Tok Ayah akan memindahkan sakit yang dialami oleh sesaorang kepada seekor kambing. Penyakit seperti Barah (ketumbuhan) seperti payudara, Rahim, paru-paruotak, perut, tulang, hati dan lain.

Begitu juga sakit jantung berlubang, lemah jantung dan saluran jantung tersumbat. Lain-lain penyakit seperti Buah Pinggang,  Darah Tinggi, Kencing Manis, Tulang, Gout/Arthrits, Buasir, Hati, migrane, Parkison, Hempedu, Gila Babi (Sawan) dan Leukaemia.

BAGI YANG INGIN MENDAPATKAN SENTUHAN  TOK AYAH PAWANG DIRAJA BOLEH MENGHUBUNGI TOK AYAH UNTUK TEMUJANJI DI TALIAN 017-535 5099 / 011- 1882 8707.


1 comment:

  1. Tukar nombor ke? ? Dah ramai terkena dengan orang gila. Ni. Sekali berubat rm 800 tu beberapa tahun lalu lah tapi dia ni pandai berjanji je. Dia x buat apa pun. Maklumlah penipu. Beringat sebelum terkena. Cara dia mudah n masih sama. MINTA DUIT DAN MINTA TEMPOH SEMINGGU ATAU DALAM LINGKUNGAN 10 HARI. AWASSS PENIPU. MASA NAK DUIT CEPAT JE ANGKAT FON. BILA LANGSUNG X NAMPAK KESAN PELANGGAN CALL NAK TANYA DIA TAK PERNAH ANGKAT. BUDAK UPAHAN LAHANAT NI YG AKAN ANGKAT N BAGITAHU SUSPEK KE LUAR KAWASAN.

    ReplyDelete